רייטינג

מדרוג (רייטינג) הוא הערכה של אחוזי הצפייה בתוכנית טלוויזיה מסוימת, וסידור תוכניות הטלוויזיה בסדר פופולאריות יורד.
לרייטינג חשיבות רבה בטלוויזיה המסחרית בתקשורת בכלל, בין השאר משום שהוא משמש בסיס לתמחור דקות שידור של פרסומות בהפסקות של תוכניות הטלויזיה. ככל שהרייטינג גבוה יותר, כך יש יותר צופים, כלומר: יותר חשיפה, ולכן המחיר לשידור פרסומת בזמן זה יהיה גבוה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מבוא

בעבודת הגמר שלי בתקשורת בחרתי לחקור את עניין השסע העדתי בתוכניות טלויזיה וסרטים ולבדוק האם התקשורת משמרת את השסעים העדתיי...